Nyhetsbrev från EU-kontoret

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så får du med jämna mellanrum mejl från oss med en sammanställning av nyheter från EU som rör Östergötland.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Håll dig uppdaterad genom att prenumerera på nyhetsbrev från EU-kontoret. Fyll i din e-postadress nedan. Ett bekräftelsemejl kommer sedan att skickas till angiven e-postadress. Dataskyddsförordningen (GDPR) innebär stärkt skydd för personlig integritet och skärpta regler för hur vi får behandla dina personuppgifter.

De personuppgifter det rör sig om för nyhetsbrevet är din e-postadress och vi sparar uppgifterna så länge du prenumererar på nyhetsbrevet. Registret används bara till att sprida information om nyheter från EU som rör Östergötland och delas inte med andra.

Anmäl dig till nyhetsbrevet

Så behandlar vi dina personuppgifter Länk till annan webbplats.

Relaterad information