Nyhetsbrev

Vi skickar regelbundet ut nyhetsbrev till våra samarbetspartners inom olika verksamhetsområden.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Håll dig uppdaterad om vad som händer inom regional utveckling i Östergötland genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev.

Behandling av personuppgifter

Dataskyddsförordningen (GDPR) innebär stärkt skydd för personlig integritet och skärpta regler för hur vi får behandla dina personuppgifter.

De personuppgifter det rör sig om för nyhetsbrevet är din e-postadress och vi sparar uppgifterna så länge du prenumererar på nyhetsbrevet. Registret används bara till att sprida information om Regional utveckling Östergötland och delas inte med andra. På Region Östergötlands webbplats kan du läsa mer om hur vi hanterar personuppgifter. Länk till annan webbplats.

Relaterad information